Besøg en matematikkollega

Netværk for Matematiklærere i Silkeborg har over tid gjort rigtig gode erfaringer med lærerbesøg. F.eks. har man som grundskolelærer opnået en nyttig indsigt i elevernes matematikhverdag på gymnasiet, hvilket har kvalificeret undervisning og rådgivning af elever på vej mod gymnasiet. Tilsvarende har gymnasielærere erhvervet vigtig indsigt i elevernes forudsætninger for at begynde på gymnasiet.

På besøg hos en matematiklærer på grundskolen eller på gymnasiet?

Kontaktoplysninger på lærere, som gerne modtager besøg i en eller flere matematiklektioner.

• Silkeborg Gymnasium: Finn Grønne Kristensen. Mailadresse:  fk@sg.dk

Du er meget velkommen til at kontakte læreren pr. mail og aftale nærmere.

Vil du gerne have besøg af en matematiklærer fra enten grundskolen eller gymnasiet?

Hvis du er matematiklærer i overbygningen i grundskolen eller på en gymnasial uddannelse i Silkeborgområdet, og du gerne vil have besøg af en kollega, bedes du udfylde og sende nedenstående oplysninger. Du kan vælge at stå på listen permanent eller at blive slettet om et halvt år fra nu.
Matematikkolleger, der er interesseret i at besøge dig, vil kontakte dig pr. mail.

Send de relevante oplysninger (navn, mailadresse, skole, og klasse/niveau mv.) i en mail til Finn Grønne Kristensen, Silkeborg Gymnasium, fk@sg.dk