Masterclass Sprog

Er du særligt interesseret i sprog? Så er Masterclass Sprog måske en mulighed for dig! Masterclass Sprog er et ekstratilbud til dig med særlig interesse og/eller talent inden for et af sprogene engelsk, spansk, tysk, fransk, kinesisk eller latin/græsk. Som elev skal du søge om optagelse, og lærerne udvælger på baggrund af de indkomne ansøgninger, hvem der kan deltage. Masterclass Sprog har til formål at styrke dit faglige og metodiske refleksionsniveau. Gennem et samarbejde med bl.a. Aarhus Universitet, Sprogofficersuddannelsen og Handelshøjskolen i Aarhus vil du som elev blive præsenteret for både teoretiske og praktiske strategier til at optimere dine kommunikative kompetencer i mundtlig sprogfærdighed.