Velkommen som

Censor på SG

Skal du være SRP-censor på Silkeborg Gymnasium finder du her alle de relevante informationer:

Undervisningsbeskrivelser

Skal du være almindelig censor på Silkeborg Gymnasium, kan du læse censorbrevet med de praktiske informationer HER (åbnes i nyt vindue). Brevet tilsendes også alle censorer elektronisk.
På Silkeborg Gymnasium bruger vi Lectio - og alle undervisningsbeskrivelser findes i Lectio, som du kommer til via dette link:

Lectio Silkeborg

Bemærk: Undervisningsbeskrivelserne er først endelige efter undervisningens afslutning.

Overnatning i Silkeborg

Klik her for at læse oplysninger om overnatningsmuligheder i Silkeborg (åbner i nyt vindue).

Bemærk at morgentrafikken i Silkeborg kan være tæt og langsom. Fra banegården til skolen kører bus 9 og bus 11, se midttrafik for tidsplan (åbner i nyt vindue).

Eventuelle spørgsmål vedr. eksamen på skolen - kontakt uddannelseschef Jane Sundbæk Johansen

• Jane Sundbæk JJ Lectio

Jane Sundbæk Johansen (JJ)

Uddannelseschef