Lær mere

Ungdommens Naturvidenskabelige Forening

Gratis foredrag hele vinterhalvåret

Ungdommens Naturvidenskabelige Forening

Gratis foredrag hele vinterhalvåret i både Herning og Århus sætter fokus på alt fra kærlighed og boomeranger til cyberkriminalitet, finansfysik og aromaen i vin og øl!

Hvis du går og tror, at foredrag på universitetet er for enten super-kloge evighedsstudenter på landets universiteter, eller alternativt en mærkelig form for fritidsbeskæftigelse for ældre mennesker, så tro om igen! UNF, Ungdommens Naturvidenskabelige Forening, der har eksisteret siden 1944 og har afdelinger i alle Danmarks store universitetsbyer (Aalborg, Århus, Odense og København), er for alle, og tilbyder skoleåret igennem både foredrag, virksomhedsbesøg og science camp’s i sommerferien.

Der er mange UNF-foredrag i løbet af sæsonen, og som elev på Silkeborg Gymnasium er der gratis adgang til alle foredrag, idet gymnasiet har købt et kollektivt medlemskab til alle elever.